zondag 20 december 2015

I'm back (I think...)

Hallo lieve mensen,
Het is al veel te lang geleden dat ik iets heb gepost. En zoals ik al eerder heb gezegd, heb ik ook geen idee waarom ik niks heb gepost. Als ik andere bloggers lees, posten die regelmatig wat en snap ik bij hun niet wanneer ze een keer niks posten. Misschien dat ik nu (na ruim een maand niet te hebben gepost; oeps!) wat de bloggers voelen. Je weet niet wat je wel wil, maar wel wat je niet wil. Zoals je al leest; vermoeiend! Omdat het al een tijdje terug is, zal ik een paar dingen schrijven wat ik de afgelopen tijd heb meegemaakt.

Vakantie
Allereerst wil ik jullie vertellen dat ik nu vakantie heb. Kerstvakantie, daar heb ik zo lang opgewacht! Ik heb altijd heel erg veel zin in kerst, al die gezelligheid, lekker eten. Noem maar op!


Toetsen
Het viel me op dat ik hier nog niet over begonnen was. Zoals ik al eerder had verteld zit ik in mijn eindjaar. En dit betekent voor mij dat ik (helaas) veel moet leren. Tot nu toe is dat eigenlijk wel redelijk gegaan, geen spectaculaire hoge cijfers, maar ook geen onvoldoendes. Kortom; gaat wel oke!


Schrijven
Sinds kort heb ik weer die drang om te gaan schrijven en direct achter dit artikel ben ik van plan weer iets te schrijven. Ik heb nog geen onderwerp in gedachten, maar dat zal vast niet lang duren!


Loves x 

Geen opmerkingen: