dinsdag 3 november 2015

A long long time ago...

A long time ago...

Het heeft twee maanden geduurd voordat ik weer iets op mijn blog schrijf. Allereerst; sorry. Eigenlijk had het helemaal geen reden. Ik wist niet zo goed wat ik met mijn blog aanmoest, ik bedoel; ik houd ontzettend veel van mijn blog en het is echt mijn uitlaatklep, alleen de afgelopen twee maanden wist ik niet wat ik met mijn blog aanmoest. In het begin had ik geen inspiratie om een artikel te maken. En nu heb ik enorm veel inspiratie gekregen om nieuwe artikelen te schrijven! Dus ik ben zeker van plan meer artikelen te schrijven. Ook moet ik vertellen dat ik deze week toetsweek heb en ik het dus eigenlijk best wel druk heb. Om kort samen te vatten wat er de afgelopen twee maanden in mijn leven is gebeurd:

Verjaardag
In oktober was ik jarig en dit heb ik met wat vrienden van me gevierd. Binnenkort vier ik het ook nog met mijn familie, redelijk aan de late kant, maar dat heeft te maken met de toetsweek.


Overbelast
Dit onderwerp wil ik niet teveel over zeggen. Het is nou eenmaal niet echt mijn favoriete onderwerp. Ik ben met verscheidene klachten naar de dokter gegaan en daar is vastgesteld dat ik aan enorm veel stress leid. En dat ik -als ik zo door ga- een grote kans heb op een burn-out. En dat is natuurlijk het laatste waar ik nu in mijn examenjaar op zit te wachten. Dit is ook de tweede reden dat ik een poosje afstand heb gehouden van mijn blog. 


Dromen
De afgelopen maand heb ik enorm sterk de drang gehad om te denken aan de verdere toekomst. Het lijkt mij zo geweldig om te verhuizen naar mijn droom land. De natuur, de mensen, de huizen. Alles is daar perfect. ♥ Helaas spreek ik de taal niet van dat land en het is nou niet echt één van de makkelijkste talen haha.


Vriendschap
In één van mijn hechtste vriendschappen heb ik de afgelopen maand een belangrijke keuze gemaakt. Misschien maakte ik die keuze niet eens zelf; het gebeurde plotseling. Ik hecht enorm veel waarde aan mijn vriendschappen en in mijn ogen zijn er een aantal punten waarop je als persoon je in een vriendschap aan moet houden, anders zal in mijn ogen de vriendschap nooit goed verlopen. Ik ben nu een hele goede vriendin kwijt en dat vind ik erg jammer. Maar ik bekijk het ook van de positieve kant; misschien is het wel beter zo. Na de punt achter deze vriendschap, kan ik weer gewoon verdergaan met mijn leven. Dat vind ik erg belangrijk. Sommige dingen kun je gewoon beter van de positieve kant bekijken. 


Schrijven
Misschien nog wel één van de meest ''spannende'' dingen van de afgelopen twee maanden is dat ik me heb ingeschreven voor een wedstrijd. Eigenlijk zijn het twee wedstrijden; een poëziewedstrijd en een schrijfwedstrijd. De uitslag van de poëziewedstrijd duurt nog een half jaar haha, maar de uitslag van de schrijfwedstrijd is over twee weken. Ik ga er niet van uit dat ik zal winnen, maar ik ben zeker benieuwd hoe ik het heb gedaan. 


Overig
En de laatste twee dingen die ik de afgelopen twee maanden heb gedaan, is me meer richten op het geloof. Ik heb nooit echt heel veel met het geloof gedaan, maar ik begin langzaam te denken dat er wellicht iets daarboven in de hemel is en ik zou graag willen ontdekken wat dat nou is. Ik ben er nu een boek over aan het lezen en ik ben heel benieuwd of dat me gaat helpen op de weg na mijn vele vragen hierover, haha ;P

Ook ben ik de afgelopen maand meer over mezelf te weten gekomen. Soms roepen er dingen in mijn hoofd vragen op. Meestal meer vragen dan antwoorden, maar dat is niet erg. Dat houd me brein bezig en zo ook gezond.

Nou dit was het artikel weer voor vandaag. Ik denk dat het eerst volgende artikel een soort ''Things that I like'', wordt. Zo leren jullie mij -ondanks mijn anonimiteit- beter kennen. Loves x


 

Geen opmerkingen: