donderdag 10 september 2015

Back.

Lieve iedereen,

Na een maand ben ik weer terug. Voor altijd? Ik heb eigenlijk geen idee. Sinds ik weer in de schoolbanken zit, ben ik aan het malen wat ik nou wil bereiken met mijn blog. En vandaag hield ik het niet meer uit, ik wilde weer schrijven. Al was het maar simpel drie regels. Mijn hoofd zit vol, ik ben moe en ik weet soms niet wat ik wil. De laatste tijd merk ik dat ik erg wisselvallig ben. Zo ben ik gestopt met mijn bijbaantje, die ik maar een maand had. Ik wist niet of ik dit nog kon combineren met school, dus voor de zekerheid heb ik maar opgezegd. Dat is niet alles. Ik twijfelde ook of ik door moest gaan met de sport die ik doe. Ik wist het gewoon allemaal even niet meer. En nu eigenlijk nog steeds twijfel ik over zoveel dingen. Dingen waar ik eerst niet over twijfelde. Ik had wel aanzien komen dat dit zou gaan gebeuren. Zo zeker van de zaken die ik was in de vakantie, zo onzeker ben ik over die zaken nu. 

Het enige wat ik wel zeker weet is dat ik niet wil stoppen met bloggen. Al schrijf ik maar één keer in de maand, me blog zal altijd belangrijk voor me blijven. Het is mijn uitlaatklep. Mijn uitlaatklep in deze grote chaotische wereld, waar ik af en toe graag uit wil ontsnappen. En dat is deze plek. Mijn plekje op het internet, waar ik mezelf kan zijn. En dat wil ik zo houden. Mijn grote plannen om een aantal dingen te doen, laat ik nu even achterwegen. Ik wil het klein houden en dingen doen op dit moment, zodat ik geen beloftes maak die ik niet kan nakomen. Simpelweg omdat ik geen idee heb hoe ik dat wel kan. Nou nu weer genoeg onzin gepraat voor vandaag. Om even concreet te zijn: plannen voor me blog heb ik niet echt, ik kijk wanneer ik tijd heb en wanneer ik zin heb om te schrijven. En dan zien jullie het vanzelf wel op mijn blog verschijnen. :) Geniet van jullie avond! Liefs x 

Geen opmerkingen: