maandag 15 juni 2015

Things that make me happy. ♥

Heey lieve kijkers,
Het leek mij leuk om een ander soort artikel te maken. Dit keer geen ''look a like a dairy post'', maar een lijstje met dingen die mij intens gelukkig maken. 


♥ Het geluid van regen.
De druppels die je hoort tikken, niks is knusser dan dat!




De natuur.
Als je me blog objectief bekijkt, spreekt dat natuurlijk voor zich. ;)




♥ De herfst.
Op een één of andere manier heb ik altijd wat met de herfst gehad. Van het stormen tot de paddenstoelen: I love the autumn!




♥ De zonsondergang.
Als er iets is wat ik echt bijzonder vindt is het de zonsondergang, de zon die de aarde ''verlaat'', een momentje waar je echt rustig van wordt.



♥ De sterrenhemel.
Meestal slaap je op dat moment. Maar als je wakker bent en je kijkt naar de sterrenhemel, voelt het enorm magisch. Op zo'n moment fantaseer ik over hoe het is om ver van hier te zijn, ergens boven in de hemel. De sterrenhemel maakt me zweverig, op een positieve manier!




De gitaar.
Altijd al een bijzonder instrument voor me geweest. Elk liedje klinkt mooi op de gitaar.





♥ Hard lachen met mijn beste vriend(en).
Elk moment dat ik de tijd even vergeet en me helemaal opleef op zo'n moment, zijn de beste momenten in mijn leven.



♥ Complimentjes.
Ze geven of krijgen; ik vind het allebei leuk. Soms krijg je er een extra energie boots van, die ik soms net nodig had. :)



♥ Mensen die glimlachen.
En vooral als vreemde mensen naar je glimlachen op straat. Als een oudere vrouw mij een glimlach schenkt, kan dat me hele dag goed maken. Just true love <3




♥ Onder de sprei.
Ja echt! Tot en met je kin onder de sprei liggen. Lekker knus luisteren naar bijvoorbeeld de regen die ik op de dakpannen tikken. 



♥ Kop thee met kaneel appel.
Vooral in het najaar mijn favo combinatie. Lekker een kop thee drinken en daarbij een appel met kaneel eten. Just delicious <3





♥ Toastjes met roomkaas en dille.
De lekkerste ongezonde snack? Dan toch wel dit. Je zou me hier 's nachts voor wakker kunnen maken. (Just joking; 's nachts moet je me lekker laten slapen ;P) Namnamnam... 


♥ Jon hopkins.
De musicus met de instrumentale muziek. Muziek waarbij je altijd tot rust komt. Zelfs tijdens het studeren!





♥ Boekenwinkels.
Oude stoffige winkels met daarin talloze oude boeken. Boeken vol wijsheid. Boeken die je wijsheid geven over dingen die in het verleden zijn gebeurd. Boeken maken je slimmer en verreiken je kennis. Boeken zijn awesome! :)


♥ Peuters.
Die jonge schatjes, die je altijd met glimmende ogen zit aan te kijken. De bolle wangen en mond die glimlachen. Kleine kinderen kunnen me enorm blij maken.



Oude sweater. 
Je herkent het vast wel: dat oude kledingstuk die eigenlijk allang weg moest, maar die je maar niet wil weggooien omdat die sentimentele waarde bevat. Precies zo'n sweater heb ik; to old, but to nice. :)



Dat was het artikel dan weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie dingen hebben herkend, misschien dat je beseft dat deze kleine dingen jou ook heel erg blij kunnen maken. Geniet nog van jullie avond. Love x

Geen opmerkingen: