vrijdag 12 juni 2015

Busy busy.

Bijna twee weken is er niks online verschenen. Een paar berichten heb ik om persoonlijke redenen even offline gezet. De reden dat ik niks heb gepost was erg ingewikkeld. Ik was de afgelopen twee weken heel erg druk met school, over twee weken heb ik mijn laatste tentamenperiode en dan hoor ik of ik dit jaar overga. (Fingers crossed haha) Bovendien wist ik niet waar ik over moest schrijven. Er waren misschien juist teveel dingen die ik wou bespreken. Afgelopen week moest ik echt ''back to basic''. Even tot rust komen, ik had het hard nodig. Even weer kijken waar ik sta in het leven. Maar goed anyway, ik zal even een korte samenvatting geven van de afgelopen weken.

Het begon met een extreem drukke week met toetsen. Het einde van die week (begin juni), had ik me rekenexamen. Vol goede moed ging ik de examenhal in, maar die moed was al snel weggezakt. Wat een rot toets! Waarschijnlijk heb ik geen 5 (waar ik hoopte), en betekent het dus dat ik gezakt ben. Don't worry; ik heb nog 3 kansen. Hopelijk haal ik hem de volgende keer wel! Het resultaat komt ongeveer over een maandje. 

Die dag daarna had ik EO-Jongerendag. Vorig jaar was het thema: ''One'' (supergrappig; het was ook de eerste keer dat ik er toen was), en dit jaar was het thema: ''Jesus is.'''
''One'' staat voor het één zijn met jezus. En ''Jesus is'' betekent wat jij vindt wie jezus is, dat jezelf mag nadenken over wie jezus voor jou betekent. Ook dit jaar was ik weer met me standaard groep vrienden, gezellig met z'n 6'en in het Geldredome gezeten. Veel lol gemaakt en gezongen. Ook dit jaar hebben ze het weer spetterend weten te maken; het was fantastisch!

Trouwens; op EO heb ik een geweldige artiest leren kennen. Het is officieel een band genaamd: Royal Tailor. Een aanrader als je nog een leuk liedje zoekt die met het geloof te maken heeft ;)

Daarna heb ik me vooral geconcentreerd op school. Nog maar 4 á 5 weken te gaan en dan is het alweer zomervakantie!! Dus nog even flink knallen en dan hopelijk over gaan! :)

Over 3 weken ben ik van plan heel veel artikelen te schrijven. Voor nu houd ik bloggen nog even op een laag pitje. Niet dat ik het niet leuk meer vind; zekeerr niet! Maar op dit moment is school even belangrijker. :)

Liefs x

Geen opmerkingen: