maandag 9 maart 2015

Vaste blogpost die elke maand terug komt!

Hey lieve kijkers,

Ik wou jullie even op de hoogte stellen van een aantal brieven die ik elke maand schrijf. Elke maand zul je op me blog een brief zien verschijnen. Ik zal even uitleg geven want het is nogal een complex achtige brief haha.

Elke maand (meestal iets voordat de maand zelf aanbreekt) schrijf ik een brief, gericht aan die komende maand. Bijvoorbeeld deze keer maart dan.

Het beginstuk van me brief gaat over hoe de vorige maand (bijv. februari) was verlopen, hoe de maand tot nu toe is verlopen en wat mijn verwachtingen zijn van de komende maand.

Misschien klinkt het een beetje vaag, maar als je de brief ziet wordt het hopelijk wat duidelijker. Ik schrijf al bijna een jaar deze brieven en het lijkt me leuk als ik ze vanaf nu openbaar op m'n blog neerzet.

De namen die in m'n brief voorkomen zijn afgekort of gecensureerd, om herkenning te voorkomen.

Binnen een aantal minuten zal ik me eerste brief online zetten. Liefs x

Geen opmerkingen: