maandag 9 maart 2015

Niets is zo prachtig als de natuur.

Niets is zo prachtig als de natuur. Zoals ik al eerder schreef een plek waarin ik graag kom op tot rust te komen en een plek waar mijn geest, lichaam en ziel gekoesterd wordt.


Op het internet vond ik een aantal indrukwekkende plaatsjes van ongerepte natuurgebied, die ik graag met jullie wil delen.

Als je nog niet overtuigt was van de kracht van de natuur, zul je na het bekijken van dit artikel mogelijk er compleet anders over denken. ;) 
 Kijk en geniet! :)



                                            Het noorderlicht in Noorwegen.



Safaripark Afrika.



Canyon vallei in Amerika.



Zion Canyon vallei in Amerika.



Bergen in Tibet.



                                                       Himalaya gebergte. 



Amazone regenwoud.


Longbaai in Vietnam.



Iguazu Décembre 2007 - Panorama 4.jpg
Iguazú watervallen in Argentinië.



Dit is pas een tipje van de sluier; er zijn zo ongelofelijk veel mooie natuurwonderen, natuurgebieden en nationaal parken. Jongens, wat een genot om hier naar te kijken!
Hopelijk ervaren jullie dat hetzelfde. :)  Loves x

Geen opmerkingen: