zondag 31 mei 2015

Dreaming the dreams.♥

Zoals ik in een paar artikelen geleden had beloofd zou ik hierin vertellen over wat mijn dromen zijn. Verwacht geen spectaculair verhaal met allerlei tierelantijntjes en franjes. Gewoon. Just hoe ik het zie.

Al jaren droom ik ervan om te reizen. Ik vind het geweldig om zoveel mogelijk landen te zien (ondanks het in de auto wagenziek worden) en wil ook het liefste alle landen in de wereld gezien hebben. Sinds mijn obsessie voor Volkswagenbusjes was ik om: ik zal en ik moest later reizen in zo'n busje. Al mijn hele leven staat de gitaar centraal. Oke om eerlijk te zijn: het afgelopen halfjaar heb ik nog amper gespeeld, zeker sinds ik gestopt ben na gitaarles. Maar als ik gitaar speel, komen al mijn herinneringen en dromen weer naar boven. Sinds ik 3 was wou ik gitaar spelen, maar van mijn ouders mocht ik hier pas aan beginnen sinds ik 10 was. Dit heb ik een hele lange periode volgehouden, totdat ik het te druk kreeg op school en er toen maar mee stopte. Ik ben het zeker van plan om later weer op te pakken. But anyway, de gitaar was al vanaf ik klein was erg belangrijk voor me en dat is het eigenlijk nog steeds. Ergens blijf ik steken in de tijd van de hippies, het lijkt me zo'n leuke tijd. Alles was relaxt in die tijd, vergelijk dat eens met de tijd die we nu hebben, dagen vol met stress door social media en dat soort shit. Bob Marley, Jimi Hendrix (al was hij meer uit de jaren '70) zijn mijn helden. ♥

Wat mijn dromen zijn? Mijn dromen? Mijn dromen zijn om later de wereld rond te reizen in een volkswagenbusje, met het liefste een vriend/vriendje tegen die tijd, samen spelend op de gitaar. In elkaars armen,  knuffelend, luid lachend en genietend van het leven, samen kijken naar de zonsondergang. Bloemenkransen in ons haar en alles op zijn tijd. Geen stress. Don't worry, be happy. 

Maar eerst nu mijn diploma halen. Dat is altijd mijn grootste wens geweest, gewoon simpelweg: slagen. Om dat doel te halen, ben ik heel hard aan het knokken om dit jaar over te kunnen en hopelijk volgend jaar dan te slagen. Want dan heb ik mijn grootste wens bereikt en dan kan ik werken, werken naar mijn dromen, droom toe. En omdat dit is wat ik zo graag wil, heb ik er echt alles voor over. Nu doe ik goed me best om daar later zo veel mogelijk profijt van te hebben. Doorgaan met mijn leven, want ondanks het feit dat het uit is in de liefde, betekent dat niet het einde van de wereld of het einde van mijn leven. Ik zal doorgaan en mijn dromen achterna jagen. Want dat is wat belangrijk is en het enige is dat op dit moment telt. ♥

Love ya xx


Geen opmerkingen: