maandag 30 mei 2016

Summerholiday.

Heey lovelies,

Afgelopen maand had ik examens. Zoals ik al eerder vertelde stond ik er dit jaar goed voor. Nouja 'goed': ik had geen onvoldoendes, dus zeker niet verkeerd. Aan het einde van je schooltijd (verschilt 4, 5 of 6 jaar) krijg je examens. Die had ik dus ook en ik had er erg goed voor geleerd. Ik had veel examens gemaakt per vak (lees 6 tot 8). Helaas vielen de examens tegen. Natuurlijk zijn de examens nieuw en heb je ze nooit eerder gezien, maar dat was niet alles. Het ging gewoon echt slecht. En dat is toch wel iets waar ik heel erg bang voor was. Nu moet ik wachten tot aan de 16e voor de uitkomst. Stiekem weet ik de uitkomst al: gezakt/herkansing. Mocht ik een herkansing hebben, dan heb ik geluk. Want dan heb ik nog de kans om te slagen. Ben ik gezakt moet ik of het hele jaar opnieuw doen (alle vakken) of naar een andere school om een paar vakken af te ronden. Het is echt iets waar ik heel erg bang voor ben. De afgelopen jaren heb ik zo mijn best gedaan en je kan het verknallen in twee weken. Het voelt echt zo vervelend. Ik kon natuurlijk bij wijze van spreken een potje lopen janken, maar dat zou mijn cijfers natuurlijk niet omhoog halen; dus verloren energie. Het enige wat ik nu kan doen is alvast beginnen met leren voor de herkansingen en hopen het daarmee te halen. Dat is dus de reden dat ik de afgelopen maand (bijna) niks heb gepost. Nu ik vrij ben kan ik veel meer dingen posten en komen er natuurlijk nieuwe artikelen aan. Tot zo ver mijn mededelingen haha. Heb je nog school of werk heel veel succes en ben je al vrij geniet van je zomervakantie!

Loves x 

Geen opmerkingen: